Tagasi

RVS mootorile

Eraldi vahendid bensiini- ja diiselmootoritele. RVS kaitse tekitab keemilise reaktsiooni tulemusena metalliosakestega mootori metallpindadele uue tribo-keraamilise kihi. Tulemuseks on metallist tugevam, kõrgema temperatuuritaluvuse ja madalama hõõrdeteguriga pind. See kaitseb silindriseinu, nukkvõlli laagreid ja teisi mootoriosi kulumise eest ning taastab juba kulunud pinnad praktiliselt algsele tasemele. RVS-iga töötlemise tulemuseks on madalam hõõrdemoment, sellest tulenev madalam kütusekulu (keskm. 5-10%) ja oluliselt vähenenud saasteaste. Mootori surveaste ja õlirõhk taastuvad peaaegu tehasenäitudeni, tõstes seeläbi mootori võimsust. Sõiduauto mootor muutub vaiksemaks, paljudel juhtudel kaob mootoriklõbin täielikult. RVS töötlus kestab kuni 60 000 km – seda ei pea kordama iga õlivahetusega.