Mis on RVS?
RVS on uue põlvkonna nanotehnoloogiline kaitsevahend, mis peatab mootori mehhaanilise kulumise ja taastab juba kulunud pinnad. RVS patenteeritud ühend käivitab hõõrdumise tulemusena mootoris automaatse keemilise protsessi, mille käigus tekib metallist pindadele tribo-keraamiline kaitsekiht. Selle hõõrdetegur on erakordselt väike ning tekkinud pind on metallist kordades tugevam ja kõrgema temperatuuritaluvusega. Seetõttu kasutatakse RVS-i kõikjal, kus metallpinnad on pidevas hõõrdumises, näiteks mootorites, käigukastides, roolivõimendis ja isegi tulirelvades.
RVS-iga töötlemiseks ei pea mootorit lahti võtma, kaitsekiht valgub ise vajalikele pindadele ja jääb sinna vähemalt 60 000 kilomeetriks. Efekti saab koheselt mõõta mootori surveastme (võimsuse) paranemise ning kütusekulu vähenemise järgi. RVS nanokaitse sobib kasutamiseks koos kõikide mootori- ja käigukastiõlidega.
Kogu maailmas usaldab RVS tooteid juba üle 800 000 rahuloleva kliendi, alates autoomanikest ja lõpetades suurtööstustega. Toodet müüakse edukalt 20-s riigis üle maailma ja nüüd on see kättesaadav ka Eestis.
RVS tehnoloogia on patenteeritud Euroopa Patendiametis
(European Patent EP 1 315 847 B8).
Pane uue põlvkonna nanotehnoloogia oma mootori heaks tööle ja säästa kütuse- ja remondikuludelt!
RVS tooted on testitud Eestis ja rahvusvaheliselt.
TTÜ TESTID
Tallinna Tehnikaülikooli kütuste teadus- ja katselaboratooriumis läbi viidud ametlikud uuringutulemused näitasid, et RVS mootorikaitsega vähenes kütusekulu 5,2%, mootori efektiivvõimsus kasvas 6% ja efektiivrõhk kasvas 2.9%. Vähenesid kahjulikud lisandid heitgaasides, süsinikoksiid (CO) 8,7, süsinikdioksiid (CO2) 2.7%.
TTÜ katselabori juhataja Rein Muoni: „Mootorikaitse lisandid RVS D6 (diiselmootoritele) ja RVS G4 (bensiinimootoritele) pikendavad diisli ja bensiinimootori tööiga. Eriti hästi toimivad lisandid vanemate mootorite puhul. Lisandid tekitavad mootori silindri seintele, kolbidele, väntvõlli kaeltele, nukkvõlli nukkidele, klapisäärtele, laagriliudadele ja laagripuksidele kõva sileda pinna. Paraneb liikuvate detailide libisemine ja väheneb mootoris liikuvate detailide takistus. Takistuste ületamiseks kulub vähem energiat. Väheneb kütusekulu, kasvab mootori võimsus ja pikeneb mootori tööiga. Kõik eelpoolmainitud lisandid kõlbavad kasutamiseks sisepõlemismootorite õlilisanditena. Lisandid on ohutud mootori detailidele ning määretele ja neid võib kasutada kõigis sisepõlemismootorites vastavalt ettenähtud kogustele.”
TÜV SÜD TESTID
RVS Technology® vahendid on testitud ka Euroopa suurimas tehnilise järelvalve keskuses TÜV SÜD (www.tuv-sud.com). Testimisel kasutati sama meetodit, millega TÜV mõõdab autode kütusekulu ja süsinikdioksiidisaastet ning tulemused olid veenvad. Kõigi testitud autode (VW Golf ja Audi A4 läbisõiduga 150 000 – 230 000 km) kütusekulu vähenes RVS tooteseeria aineid kasutades 5,6%. Autode CO2 emissioon vähenes samas suurusjärgus. Testi vältel ei tuvastatud ühtegi RVS ühendi negatiivset mõju mootori või käigukasti tööle.